إياد العسقلاني ينعي إيهاب جلال: «أبويا مات»

تريندات مصر misrtrends يقدم إياد العسقلاني ينعي إيهاب جلال: «أبويا مات» والذي يوضح أحدث التطورات على الساحة الرياضية والتي يترقبها عشاق كرة القدم في مصر والوطن العربي.
ويُعد موقع تريندات مصر منصة رياضية تُعنى بتغطية الأحداث الرياضية الجارية والتريندات في مصر والعالم العربي، وينشر الأخبار العاجلة ومتابعة المباريات لحظة بلحظة.

نعى إياد العسقلاني لاعب فريق روستوف الروسي، إيهاب جلال، المدير الفني للفريق الأول لكرة القدم بنادي الإسماعيلي، الذي وافته المنية اليوم الأربعاء.

وكتب أياد العسقلاني، عبر حسابه الرسمي على فيس بوك:« إنا لله وإنا إليه راجعون توفي إلى رحمة الله أبويا وصاحب الفضل عليا بعد ربنا سبحانه و تعالى كابتن إيهاب جلال، أنا مش قادر أصدق لغاية دلوقتي والله الراجل ده أنا عمري ما هنسى وقفته جمبي الراجل ده مكنش مدربي بس ده كان أكتر من أب.. فبسبب وفضل الراجل ده ظهر حد اسمه إياد العسقلاني.. ألف رحمه و نور عليك يا كابتني ربنا يرحمك و يسكنك في الفردوس الأعلى يارب العالمين».

وأضاف: «هتوحشني جدًا.. هيوحشني كل حاجة حلوة عملتهالي حتى بعد ما مشيت من النادي.. هيوحشني نصايحك ليا وكلامك المستمر معايا ربنا يصبرنا على فراقك يا حبيبي ويصبرك أولادك وديما هتفضل في قلوبنا يا أنضف شخصية اتعملت معاها في حياتي ألف رحمة ونور عليك يا كابتن إيهاب».

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى